Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018

Μια μέρα, ένας εφοριακός ήρθε σε ένα φτωχό χριστιανό. Σκοπός της επίσκεψης ήταν να καθοριστεί το μέγεθος του φόρου που θα καταβληθεί στον χριστιανό. Άνοιξαν μια συζήτηση μεταξύ τους:


Μια μέρα, ένας εφοριακός ήρθε σε ένα  φτωχό χριστιανό. Σκοπός της επίσκεψης ήταν να καθοριστεί το μέγεθος του φόρου που θα καταβληθεί  στον χριστιανό. Άνοιξαν  μια συζήτηση μεταξύ τους:

- τι είδους ιδιοκτησία έχεις; Ο επιθεωρητής ρώτησε.

- Είμαι ένας πολύ πλούσιος άνθρωπος, ένας χριστιανός απάντησε.

- Παρακαλώ, αναφέρετε την ιδιοκτησία σας, ρώτησε ο επιθεωρητής.





Ο Χριστιανός απάντησε:


Πρώτα απ ' όλα, έχω αιώνια ζωή, Ιωάννης  3:16.

Δεύτερον, έχω ένα σπίτι στον παράδεισο, Ιωάννης  14:2.

Τρίτον  Είθε ο χριστιανισμός και η ειρήνη του θεού η υπερέχουσα πάντα νουν φρουρήσει τας καρδιάς υμών και τα νοήματα υμών εν χριστώ Ιησού - Φιλιππησίους 4:7.

Τέταρτο, έχω τη χαρά του  Χριστού1 Πέτρος 1:8

Πέμπτον, έχω μια θεϊκή αγάπη που δεν σταματά ποτέ,- 1
προς Κορινθίους 13:8.

Έκτον, έχω μια πιστή, ενάρετη σύζυγο - Παροιμίες 31:10.

Έβδομη, έχω υγιή, υπάκουα παιδιά - Εξοδος 20:12.

Όγδοη, έχω πιστούς, και  πιστούς φίλους - Παροιμίες 18:25.


Ένατο, έχω ένα τραγούδι το βράδυ, στους ψαλμός το στίχο  41:9.  Αλλά ο Κύριος θα με βοηθήση, θα αποστείλει εις εμέ το έλεός του, θα με επισκεφτεί κάποιον ημέραν και κατά την επακολουθούσαν νύκτα θα αναπέμψω ευχαριστηρίων ωδήν, προσευχή, προς τον Θεόν και Κυριον της ζωής μου.

Δέκατο, έχω ένα στέμμα της ζωής, ΙΑΚΩΒΟΥ  1:12.

Ο Εφοριακός έκλεισε το βιβλίο του και είπε, "είστε πράγματι ένας πολύ πλούσιος άνθρωπος, αλλά η ιδιοκτησία σας δεν υπόκειται σε φορολογία".


Ο Θεός να σου δώσει ένα τέτοιο "πλούτο" .

Δεν υπάρχουν σχόλια: